چه میزان ماچا باید مصرف کرد !؟

لاغری با ماچا 

مصرف ماچا با توجا به هدف و نیاز شما متفاوت می باشد . در این مقاله با هدف خاصیت چربی سوزی ولاغری ماچا ، میزان مصرف و زمان مصرف ماچا را بیان میکنیم .
پس اگر شماهم برای لاغری ،ماچا مصرف میکنید !این مقاله را تا انتها بخوانید ... 

 

 

چطور با ماچا لاغر می شویم؟
 

همانطور که در مجله باماچا گفته شده است ، ماچا به علت خواص بسیاری که دارد برای لاغری و چربی سوزی نیز مورد استفاده قرار میگیرد . اما چطور این امر اتفاق می افتد !؟ 

 

 

ماچا غنی از آنتی اکسیدان ها

این چای حاوی آنتی اکسیدان فراوان و فعال، (Epigallocatechin Gallate (EGCG می باشد. دانشمندان دانشگاه کلرادو دریافتند که محتوای EGCG در ماچا 137 برابر چای سبز چای است. آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از سموم، افزایش ایمنی و کاهش التهاب کمک می کنند که از بالا رفتن وزن جلوگیری و کاهش وزن را سرعت می بخشد.

 

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن

این ویژگی یک دلیل محکم است که از چای ماچا برای لاغری استفاده کنید. اگر برای لاغری تلاش می کنید، باید به میزان متابولیسم خود توجه کنید. اگر میزان متابولیسم شما کم باشد، مهم نیست که چقدر کمتر بخورید، می توانید چربی بسوزانید. چای ماچا متابولیسم شما را تقویت و تسریع می کند. کاتیچین موجود در چای باعث بهبود میزان متابولیسم در طی و بعد از ورزش می شود.

سوزاندن چربی

سوزاندن چربی یک فرایند بیوشیمیایی است که مولکول های چربی بزرگ را به تری گلیسیریدهای کوچک تر تجزیه می کند و این تری گلیسیرید ها باید از بین بروند یا دفع شوند. چای ماچا غنی از کاتچین ها است که ترموژنز بدن را از 8 تا 10 درصد به 35-43 درصد افزایش می دهد. علاوه بر این، نوشیدن این چای می تواند استقامت شما را بهبود بخشد و به شما کمک می کند که چربی های خود را بسوزانید.

میزان مصرف ماچا

به دلیل وجود کاتچین در این چای، نوشیدن 3-5 مرتبه در هفته از چای ماچا برای لاغری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

 

بهترین زمان مصرف چای ماچا

بهترین زمان برای مصرف جهت لاغری ۲ ساعت پس از صرف غذا به شکل یکی از نوشیدنی ست.

حد مجاز !!

به علت میزان بالای ترکیبات گیاهی که در ماچا یافت می شود نوشیدن بیشتر از دو فنجان چای ماچا در روز توصیه نمی شود.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳۷ مشارکت کننده

محصولات بامـاچـا

اینستاگرام بامـاچـا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید