دستور تهیه اسموتی ماچا

این دستور تهیه اسموتی چای سبز ماچا برای یک صبحانه سبک یا یک میان وعده سالم مناسب است! برای برخی پروتئین های اضافه شده با دانه های میوه و ماچا ساخته شده است بنابراین این اسموتی احساس سیری و رضایت خاطر شما را حفظ می کند!

 

 

ماچا نه تنها برای نوشیدن به عنوان چای یا لاته عالی است ، بلکه ماده ای شگفت انگیز است که می تواند در انواع دستورها استفاده شود. از آنجا که این یک پودر است ، افزودن آن به دستور العمل ها آسان تر است تا به آنها نوعی طعم ماچا و تقویت مواد مغذی اضافی کمک کند.

ماچا یک طعم عالی به صبحانه شما می دهد و می توانید آن را به راحتی به بلغور، جو دوسر ، پودینگ چیا و اسموتی اضافه کنید.

در ماچا کافئین وجود دارد ، بنابراین توصیه می کنم از این اسموتی در اوایل روز لذت ببرید و اگر تمایل به ادامه دارد از مصرف آن به عنوان میان وعده بعد از ظهر یا عصر خودداری کنید.

 

چرا این دستور را دوست دارید!؟
این اسموتی با 6 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین در هر وعده یک صبحانه سبک و سالم را ایجاد می کند.
ماچای موجود در این اسموتی باعث افزایش مداوم کافئین می شود و باعث می شود برای کل روز انرژی داشته باشید.
این دستورالعمل فقط در 5 دقیقه جمع می شود و می تواند با هر یک از میوه های مورد علاقه شما اصلاح شود.

 

 

چه میوه ای با ماچا مطابقت دارد؟
میوه های گرمسیری بهترین ترکیب را با ماچا دارند و واقعاً عطر و طعم عالی دارند.

در این اسموتی چای سبز ماچا از ترکیبی موز و انبه استفاده می کنیم ، اما برخی دیگر از گزینه های عالی که می توانید امتحان کنید ، آناناس، آووکادو، گوجی بری و پاپایا است.

اگر می خواهید اسموتی را به رنگ سبز غنی حفظ کنید ، حتما از میوه های رنگ روشن در مقابل میوه های تیره مانند زغال اخته استفاده کنید.

 

طرز تهیه اسموتی چای سبز ماچا

این اسموتی با تعادل موادی درست می شود که با هم مخلوط می شوند تا یکدست شوند.

موز منجمد: بهتر است از موز منجمد برخلاف موز تازه در این دستورالعمل استفاده کنید. موز یخ زده به اسموتی بافتی ضخیم و خامه ای می بخشد.  پوست موزها را بگیرید ، قطعه قطعه کنید و یک شب در کیسه فریزر در فریزر قرار دهید.
انبه: از آنجا که موزها از قبل منجمد شده اند می توان از انبه موجود در این دستورالعمل استفاده کرد. انبه به اسموتی شیرینی گرمسیری می بخشد. اگر آناناس را ترجیح می دهید ، می توانید از آن نیز استفاده کنید.
اسفناج: ماده ای اختیاری است ، اما میتوانید به اسموتی مقداری سبزیجات "پنهان" اضافه کنید تا باعث تقویت مواد مغذی شود!
پودر ماچا: ماده اصلی! ماچا سرشار از آنتی اکسیدان است و برای لذت بردن از صبح عالی است. اگر طعم ماچا را کاملاً قوی می دانید ، فقط با 1-2 قاشق چایخوری پودر ماچا شروع کنید. اگر اسموتی ماچا با طعم قوی تری را ترجیح می دهید ، کافی است 1-2 قاشق چایخوری دیگر اضافه کنید.
شیر بادام: می توانید از هر نوع شیر که دوست دارید در این دستورالعمل استفاده کنید.

شیرین کننده انتخابی: یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده که اختیاری است. اگر میوه شما کاملاً شیرین نیست ، ممکن است بخواهید یک شربت افرا یا شکر را به اسموتی اضافه کنید. اگر از موز و انبه شیرین استفاده می کنید ، احتمالاً نیازی به شیرین کننده اضافی نخواهید داشت.

 

 

تمام مواد را داخل مخلوط کن ریخته و به مدت 1 الی 2 دقیقه مخلوط کنید تاکاملا یکدست شود.

شما میتوانید برای تزیین اسموتی از تمشک، توت فرنگی، موز و دانه چیا استفاده کنید.

نکاتی برای تهیه کامل این دستور العمل
از پودر ماچای مرغوب استفاده کنید. ماچا باید دارای رنگ سبز غنی باشد. این تفاوت زیادی در طعم و مزه و مزایای ماچا ایجاد خواهد کرد.
موزهای خود را قبل از یخ زدن به قطعات برش دهید. این باعث می شود موزها به راحتی مخلوط شوند.
بسته به اندازه میوه و بافت اسموتی ترجیحی خود ، ممکن است به مقدار کم یا بیشتر شیر بادام در دستورالعمل نیاز داشته باشید. با کمتر شروع کنید و در صورت لزوم مقدار بیشتری اضافه کنید.

از اسموتی خود لذت ببرید

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

محصولات بامـاچـا

اینستاگرام بامـاچـا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید