فواید ماچا برای پوست و مو

فواید ماچا برای پوست و مو  

 

 

خواص چای سبز ماچا برای پوست و مو

توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

 

جوان سازی پوست صورت

مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، کاتچین و کلروفیل موجود در چای سبز ماچا به کاهش التهاب کمک می کند و با کاهش چین و چروک صورت و دور چشم به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

ماسک ضد چروک چای سبز ماچا

مقدار های مساوی از پور چای ماچا و گلاب را با هم ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

 

درمان آکنه و جوش صورت

ماچا به دلیل محتوای کاتچین موجود در آن یک آنتی بیوتیک طبیعی قوی است که با پاکسازی پوست برای درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد.

ماسک ضد جوش صورت با چای سبز ماچا

یک قاشق چای خوری پودر چای سبز ماچا را با یک قاشق غذا خوری عسل ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

 

درمان آفتاب سوختگی

پلی فنل ها و کاتچین موجود در چای سبز ماچا برای درمان آفتاب سوختگی مفید هستند.

ماسک چای ماچا برای آفتاب سوختگی

مقداری پودر ماچا را با ژل آلوئه ورا و روغن اسطوخودوس ترکیب کنید و بر روی آفتاب سوختگی پوست بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

 

درمان سیاهی زیر چشم

مقادیر بالای ویتامین K موجود در چای ماچا اباعث کاهش التهاب و درمان سیاهی زیر چشم می شود.

 

تقویت و افزایش رشد مو

هم نوشیدن و هم استفاده موضعی از چای سبز ماچا به دلیل محتوای دکسپانتنول ویتامین B موجود در آن باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود.

 

 

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده

محصولات بامـاچـا

اینستاگرام بامـاچـا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید